Handbollslag i Sjundeå för pojkar födda 2006 . Träningarna är tvåspråkiga, vi talar både svenska och finska.
Siuntion käsipallojoukkue vuonna 2006 syntyneille pojille.

Laji Handboll käsipallo
Kotipaikka Siuntio
Sarja CP
Jäseniä 27 (Pelaajalista)
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Hanna

Sitovat ilmottautumiset 1.4 mennessä. Laita tietoa viestikenttään, jos perheestä osallistuu pelaajan lisäksi joku muukin. Kaikki ovat tervetulleita mukaan.
Budjetti tarkentuu kunhan saadaan tieto lähtijämäärästä. Haemme Kannatusyhdistyksen tukea turnausta varten. (1000e/joukkue ja 50e/pelaaja)
Osallistumismaksu n.165e/joukkue.
Yövymme koulumajoituksessa, n.150e/pelaaja. Sisältää katon pään päälle ja aamupalat/lounaat ja päivälliset. Iltapalat ja välipalat omakustanteisia.
Laivayhtiöltä odotetaan tarjousta.
Bussikuljetus Siuntio-K:nummi-Helsinki ja takaisin kilpailutetaan kunhan saadaan osallistujamäärä tietoon.
Lisäksi pojat osallistuvat valmentajan ja jojon matkakuluihin.
Voimassaoleva passi/henkilökortti tarvitaan.
Jos pelaaja lähtee ilman omaa vanhempaa mukaan, hänen kanssaan sovitaan yhteiset säännöt matkalle. Jos näitä sääntöjä ei noudata, pääsee aikaistetulle kotimatkalle vanhemman kustantamana.

Frej

Christer H osallistuu.

Hanna

Eken cup aikataulut ja tärkeät infot (liitän nämä myös Nimenhuutoon)

16.6 Lähtö Fennia Areenalta klo 14.30 (paikalla klo 14).
Pakettiautoon kaikki isommat matkatavarat, laivalle reppu/kassi yöpymistä varten.
Laiva lähtee klo 17.15. (Viking Amorella)

21.6 paluu Helsinkiin. Bussi hakee meidät klo 10 ja tuo Kirkkonummen kautta Siuntioon.

Muuten laitan pojille itselleen pakkausohjeet yms. Hyvä harjoitella itsenäistä valmistautumista reissuun. Mutta kyselkää aina välillä onko kaikki mun viestit ymmärretty 🤭

Tulostan teille valmiiksi huoltajalupalaput laivamatkaa varten ja pojat ottaa ne sitten teidän allekirjoituksella varustettuna mukaan!

Hanna

Kuplafutista klo 19-20. Sauna sen jälkeen. Ruokailut hoidetaan nyyttäriperiaatteella. Jokainen tuo jotain koko porukalle. Keittiössä kylmäsäilytys- ja lämmitysmahdollisuudet. Aamulla lopetellaan klo 11 mennessä. Siivous hoidetaan YHDESSÄ!
Laittakaa tähän viestiketjuun, mitä pelaaja tuo tullessaan! Pojat tuovat omat juomat illaksi mukanaan.

Nyyttärilistaa (esimerkkejä)
-pitsaa (useampi perhe voi tuoda)
-hodarikuoria ja nakkeja
-leipää (vaaleaa/tummaa)
-leivänpäällisiä (leikkele/juusto/voi)
-hedelmiä (banaanit/omput/viinirypäleet)
-jugurtteja (pikkupurkkeja)
-mehutiivistettä
-herkkuja iiiiiiiso kasa (karkkia/donitseja/keksejä yms)
-EI SIPSEJÄ (toivotonta siivota sitä silppua)
-mitä muuta tulee mieleen mitä nuoret miehet syö :)

IN/OUT torstaihin 12.5 mennessä. Voi tulla myös illaksi ainoastaan.

Mukaan oma patja (ehjä) ja petivaatteet/makuupussi.

Conny, profiilikuva
Conny

Conny tuo Mehukatti mehua, voita, juustoa ja jotain leikkeleitä.

Robert, profiilikuva
Robert

Robert tuo keksejä.

Lue loput viestit